ellenonen

Alla inlägg under april 2010

Av Ellen - 30 april 2010 13:47

     

Här är hon, världens gulligaste Nadja! Lilla pärlan   Bilder från igår, den första är tagen av mej och den andra av Anna-Karin    Visst är hon söt?

Av Ellen - 30 april 2010 13:14

  Hej hopp! Denna bild är ifrån onsdag iallafall   Idag har jag då varit ledig, och jag har bakat Russinkakor, nytt men pappa tyckte de var jättegoda och de var faktiskt rättså goda kanske inte en 10 poängare av mig men ändå   

Jag har städat mitt rum också, och lyssnat på musik =) Nyss kom pappa hem och Lillan har fått sprungit lite ;) Red igår också, superkul! Kanske langar in någon bild, ha en bra dag! ellen

Av Ellen - 28 april 2010 19:15

Hejsan, här kommer ett litet uppmuntrande inlägg hoppas jag!  

Om Jesus! Våran pappa och underbara vän!

Alla som läser det här, vet inte hur många besökare jag har än men varenda en av er finns i Guds tankar och han har en plan för ditt liv! Och han älskar dig så otroligt mycket, och han dog för dina synder! Han vill umgås med dig, han vill ha dig som vän! Han som har skapat hela universum, något coolt! Tänk tillexempel på hur glödlampan kan lysa, man ser inte strömmen som går igenom lampan men man vet att den finns där och ser när lampan lyser. Vem har kommit på detta? Precis så är det med Jesus, man kanske inte ser honom med ögonen men han finns där för just dig varje sekund, när man mår bra, när man mår dåligt, HELA TIDEN! För att du ska kunna vara med honom och be till honom, för vad som ligger på ditt hjärta. Så, Jesus loves you!       

Av Ellen - 27 april 2010 08:06

HALlojSaN! Idag är det så att jag har en liten ledig dag! ( Efter skolan då ) Och då ska jag bara vara ute o ha det härligt , spela lite sims kanske och åka till birsta med Danni      Det blir en härlig dag att göra vad jag vill! Ingen städning heller. Fast de är ju pengar men ändå., Här är jag idag iaf, med min kära klänning från HM. Ha en braaaa dag!<3 

ellen   

Av Ellen - 21 april 2010 16:20

   GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA HILDA!<3

Av Ellen - 18 april 2010 20:10

Tjo! Tänkte också skriva lite om vad som hänt idag. Veckans djur fick ny ju;)

Idag så vaknade jag runt tio tror jag och sen åkte jag buss till kyrkan och har varit med Linda i barnlandet, skojsigt!  

Har också städat lotsen och varit hemma och lagat kaninernas sommarbur med nya hätfstift, roligt var det  Jag har också suttit här lite ^^ Ja, nu borde jag kanske plugga lite.. Veckan ser ut såhär:

Måndag: Plugga, Plugga,Plugga!

Tisdag: städa,plugga!

Onsdag: Hilda fyller år!

Torsdag: Förmodligen plugga och rida hos Anna-Karin  

Mer sen! Sleep well!

ellen

Av Ellen - 18 april 2010 19:59

Veckans djur är just Kossan!

Kor ligger när de sover, en normal ko väger cirka 600 kg.

Kon är ett slags klövdjur. Dessa djur också bla. kor, tjurar, kalvar och de används ofta som husdjur för mjölkproduktion, och som dragdjur. Man använder kossorna till mjölkproduktion och köttproduktion, hemskt med köttet egentligen. Det finns cirka 1000 olika raser av nätkreatur. Kossor är väldigt söta tycker jag! ^^

Här kommer en bild!   

Av Ellen - 15 april 2010 08:12

God morgon! iDag börjar vi 10.10 med so för att vi har ingen idrott, det är volleyball dm:) Så jag håller på att plugga till fysik provet det sista som vi ska ha idag. Sedan ska jag också repetera in tyska redovisningen och so läxan. 

Så när alla lektioner är klara idag så kommer jag att känna mig ganska gla och lättad skulle jag tro. Senare ska jag plugga till proven som är nästa vecka och vi ska städa i kyrkan, för det är våran servicegrupps vecka den här veckan   Ha en bra dag!    Här är jag idag =)

Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards