ellenonen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ellen - 31 oktober 2010 18:51

Hej! Kyrkan idag :D

Sen har jag bara latat mig här och hållt på, ganska så skönt känner jag!

Imorgon är en ny vecka med nya möjligheter :D

Blir att skriva, plugga lite smått, rida, ha cellgrupp och sen bor hanne här :D<3

Nu har jag inget mer att säga tror jag, ha en bra kväll!

O just det, se 50 first dates ikväll på 3:an klockan 21.00 :D ÄGIG FILM!

  


Av Ellen - 30 oktober 2010 10:33

Hejsan! Eller Godlördag! :)

Igår var jag på us:en, och satt vid datorn, haha.

IDAG, vi är ju faktiskt nu och inte igår egentligen ;) Så har jag precis städat klart toaletterna och sitter nu här i pyjamasen och funderar på vad jag ska göra härnäst. Jag har lagt upp en liten plan tror jag =)


NU: Byta om till joggingkläder

Om 10 min: Ut och gå, då är klockan cirka 11.20 när jag är hemma igen.

11.25: Ta hand om kaninerna, städa i burarna och sånt ;)

c.a 11.55: BADAAA, ett skönt avkopplingsbad ;) 

Sen ska jag äta ( vet inte när ) 

c.a 13.30- BIRSTA MED HILDA! 


hm, jaa... sen ska vi ta en fika där och jag ska shoppa lite kanske ;) M¨ste ju börja handla julklappar, det är helt sjukt att det snart är jul! :O 

Nu måste jag skynda mig så jag kan följa schemat jag lagt upp, ha en toppen dag! :)<3 en gammal bild till er :)   

God Bless You! 





Av Ellen - 27 oktober 2010 20:34

Tjenamoss.! Idag har jag och Anna ridit, det var roligt! :D

Nu är jag henmma,hihi det var all information för idag! =)

hihi, det blir lite mer info ändå ;)

Imorgon vet jag ej vad som händer, tror jag ska hem och plugga lite kanske? Kommer inte bli av men man kan ju försöka ;) Sen kanske jag ska till birssta en svängis.

bLIr väl lite av varje! 


Jag lyckades idag igen, att skära mig i fingret när jag praoade, som jag lyckades med på gurk maskinen i lördags på jobbet, som jag nog inte berättat kom jag på nu :P


nu har jag fört över bilderna till datorn! Så NU får ni någon bild från idag och lite andra bilder som har hänt de senaste veckorna :D ha det toppen!

                                


Det är bilder från när jag sov hos Matilda, var på barista med hilda, åt på ikea, jobbade, åt pizza på praon, var i kyrkan och tränade på läxa ;)

Lite bilder iaf. :)     

you

Av Ellen - 26 oktober 2010 20:20

Hej! =) Nu sitter jag här igen ;)

Har skrivit idag och köpt ett par snickarbyxor, någon bild som jag lovat och alla andra ska nog kanske komma i framtiden ;)

Idag känns det som att jag åkt buss hela dagen, crazy.

Imorn ska jag och Anna åka och rida, verkligen kul blir det! :D<3

just det, ni får en bild på en lilja idag. eftersom att jag praoar på en blomaffär där det förövrigt är väldigt bra, så kom jag på hur mycket jag älskar dessa blommor, visst är de fina? :D


Ha det braa! 

  

Av Ellen - 24 oktober 2010 15:00

Halloj! Nu drar familjen utom agnes snart iväg till IKEA och äter :) Ska också kolla på snickarbyxor som jag sååååå gärna vill ha! :D 


Vi har varit i kyrkan idag också : D 

Vad mer ska jag säga? Ikväll blir det kanske att vara med daniella, skoj! =) Sen ska jag nörda tv:n och förbereda mig inför imorn :D 


Rubriken står för den bästa sångerskan och hon släpper en ny skiva den 29:e Novemver, måste köpas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den heter Endlessly och här kommer den fantastiska låten! vISST är den bra? :D

Kram på dig!

Av Ellen - 23 oktober 2010 09:09

Hallojsan! Nu sitter jag här och myser med min lilla frukost. Lyssnar på en galen låt här på p4, typ konstig och gammal, haha, aja.

Igår var det cellgrupp och us! Galet rolig dag, bilder kommer :D


Idag ska jag jobba! :D Börjar 11.30 och jobbar till 17.30 :)

Sen ska jag hem och äta och sen ska jag till mattias och ge han en rejäl revansch på finans ;) Nya monopol som jag inte fattar så mycket av, haha.

 

Imorn ska jag ta bussen o undersöka om jag kommer hitta till min praoplats i Kvissleby som jag ska tillbringa nästa vecka på, jag hoppas att svaret är ja! :)


Nu har jag ju inget speciellt plugg så kommer känna mig lite mer friare, nu måste sen sista hösten utnyttjas!

Ha en toppen dag! Här är min frukost!

  

Av Ellen - 21 oktober 2010 16:30

Hejsan Och dejsan. Nu är jag fri från plugget i närmare bestämt två veckor!! WIHO:D


kOM PREcis in, har varit ute och tagit lite kort, och börjat städa hos kaninerna. Här kommer lite bilder, ska förövrigt bli bättre på att lägga ut bilder! :)

Nu ska jag laga mat till regeringen och sen ska jag o hilda fika på barista, mmmmmmm.

Ha det!

      

Av Ellen - 19 oktober 2010 21:13

ASSÅ DETTA GÅR Inteee så bra. Bättre än förut men JAG SKA PLUGGA OCH HAMNAR HELA TIDEN HÄR ÄNDÅ! vad är det för fel? kan ju inte ta bort min facebook!fkhzdgnmhbfgcxgsdmhfgnvcsrncbgnjzbvjgnr eabjwtn.zrjck Ursäkta för mitt utbrott, hehe men Jag orkar inte plugga mer!!

Och jag har sämst förmåga att koncentrera mig :@ aja, nu ska jag sluta klaga och repetera redovisningen.

Men det finns ju faktiskt barn som inte får gå i skolan :/ ojdå, nu vart det inte kul längre, det är verkligen synd om dom! Då borde jag inte klaga, fy ellen!


Nu ska jag sluta tråka ut alla som just läste detta, vill iaf säga, ha en riktigt bra kväll/natt! Sov gott kära läsare! :D<3


ps. en lugn och härlig låt kanske kan göra en galen lugn?:)



Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards