ellenonen

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

ingenting kvar

Av Ellen - 11 september 2011 18:27

sunday again.... det går verkligen fort nu hörrni, snart jul ju! :D har jobbat idag också, och ska nu ta i och börja plugga, amaZIng! men det är religion vilket är mitt favoritämne så de ska vi nog överleva trots allt :)

skön helg om man ska sammanfatta den såhär kort, supriga vänner på us:en och härligt häng på jobbet! gryyuumt.. Fick också träffa bla. min fina vän ( och son ) antooon som var här hemma i helgen. niicee i spiiicey.

ja och imorn är det en ny vecka igen, som kommer innehålla en massa gott hoppas jag! däribland plugg, skrivning o träning. men jaja,

ha en underbar vecka!




segig bild    


mmmmmmmmmmmmmmmmmm


 
 
Anna

Anna

11 september 2011 18:57

åhhhhhhhhhhhhhhhh mummma give mee! muffinsarna!! :DD

http://annabola.bloggplatsen.se

Ellen

12 september 2011 21:07

hihihiih, eller huuuuur! :D :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 17 oktober 2011 18:53

HELLO BOYS AND GIRLS, NUU HAR JAG BYTT BLOGG!!!     www.ellensoderbladh.devote.se       hoppas ni följer med mig diiiiiiiit,  annars får ni ha ett trevligt liv. Blesses and HEJS! ...

Av Ellen - 16 oktober 2011 18:09

vad händer? haha, det var ju ett tag sen nu.. Datorn har krånglat och det funkar fortfarande inte att ladda upp bilder, funderar på att gå in och göra en blogg på devote istället. Jaaa men annars är det mesta som förut, det rullar på som vanligt! :) ...

Av Ellen - 6 oktober 2011 16:09

haha, har inte så mycket att skriva känns det som, det händer inte något nytt i mitt liv just för tillfället, eller så är det precis tvärtom.. höSTEN är on the way iaf, vilket jag är ybro hybro glad över :) neej om jag ska vara ärlig så har jag ing...

Av Ellen - 1 oktober 2011 16:14

sitter här och pluggar/fikar/lyssnar på some music, men ska snart byta om o sådär för lite senare beger jag mig utåt med mina friends in the gang! :) det visar väl sig vad vi hittar på, O BTW. håller jag på att checka in massa mc, blir helt galen av ...

Av Ellen - 1 oktober 2011 00:24

har en alltför skön säng för att mina ögon ska kunna hålla sig vidöppna just för tillfället.. o de har blivit något wierd med bloggrejen så jag får inte upp några bilder.. :o iaf, nu måste jag sova, kuligt inlägg och kuligt att plugga imorn ...

Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards