ellenonen

Alla inlägg under maj 2011

Av Ellen - 29 maj 2011 22:50

amen tjenare! fin kväll det här alltså. :) har pluggat idag, koncentrerat mig otroligt bra ( eller inte ) och nu på kvällen så slutade det i massa flams härnere med bla. agnes.. Gårdagen bestod iaf av kulturskolans dag och jobb, herrlich! har lite bilder från kulturmagasinet så de kommer nog! :D


back in school tomorrow! känns ju grymt, men vi går BARA 3 DAGAR den här veckan, wiiiiiiii :D

hittade förövrigt världens sötaste bild också, så för att göra detta inlägg lite ljusare så bjuder ja på den :)

 

Av Ellen - 27 maj 2011 19:25

haha, oooj.. det var ju ett tag sedan nu.. ;9 veckan har inte bestått av något speciellt skulle jag vilja säga, vi har haft väldigt mycket i skolan och jag har sovit alldeles för lite för den som ville veta det! var allra jobbigast i början av veckan då jag insåg att någonstans på vägen måste jag ha förlorat min framförhållning eller så är det kanske så att jag aldrig haft någon? hope not.

blev en vecka av det här också iaf!


ikväll är jag hemma och skriver på extra uppgiften i historian som jag ännu inte kan påstå att jag kommit vidare långt med, den ska in innan 00.00 = HJÄLP! borde börja nu tror jag.............

Imorgon blir det kulturskolansdag, kanske vara med några vänner på kvällen och peppa för jobb!

Lika boring inlägg som vanligt, kuligt.! :)


Hoppas ni haft en fin vecka iaf! Blir någon bild bara i brist på andra... Ha det fint :D

 

Av Ellen - 23 maj 2011 16:42

Goddagens :) då var det måndag igen, härligt va? ;)

hade inget vettigt att skriva igår, vilket jag inte kan påstå att jag har idag heller.. Snarare tvärtom.. Måste bli klar med träningsdagboken idag och skriva klart tekniken, och morgondagen så blir det också plugg för att förbereda redovisningen, kul o veta va? :D(y)

Nu ska jag iaf gåå och plugga, annars kommer datorn bara bli mitt liv och det får icke hända, så gooodbyeeeeeee!


svintråkigt inlägg kan jag erkänna, mys.............................!

 

Av Ellen - 22 maj 2011 00:50

godkväll! Är lite sen med att skriva idag som det ksk märks, är ju en ny dag nu tom. då var det ju inte samma sak ;( men jaja, i mitt huvud är det fortfarande lördag ;)

har inte så mycket att skriva egentligen, imorgon måste jag verkligen köra på med plugget så jag kommer någonvart, sedan rullar det väl på som vanligt.


Vilket konstigt inlägg det här blev.. :o GODNATT IAF! :D<3

Av Ellen - 20 maj 2011 14:13

heeeeej! Då var man tillbaka igen! :) 

Veckan har bestått av plugg men även en del annat, men det har varit elevens val vecka i skolan vilket har inneburit en rolig vecka! :)

har tyvärr inga bilder men jag tror alexandra tog en del så de kanske kommer upp på fb eller på hennes blogg, www.musicsacha.blogg.se =)


Iaf så är vi ju lediga idag och hitills idag har jag städat och haft det trevligt med anna, elin och jorunn hemma hos elin :D Nu däremot så måste jag sätta igång med råplugget, DET ÄR DAGS! känner mig inte peppad alls tyvärr, men jag vet att det finns måååånga andra som känner samma som jag, så ska inte klaga!

Ikväll blir det bio med lite folk, blir att se Pirates of Carabien ( stavning ? ), tror den kommer vara grym! :D


har dock inte så mycket bilder att bjuda på just nu, några stycken kan jag lägga ut från idag efter vi varit hos elin, så tog jag och anna oss till skolan för att hämta lite grejer, haha skolan på en studiedag då kan man ju fråga sig vad som händer i våra skallar ;)

Ha en fin kväll!


    

  

Av Ellen - 16 maj 2011 15:29

goddagens! sitter här och pluggar och håller på... Har bestämt mig för att ta en bloggpaus denna vecka för att det kommer mest bestå av plugg nu sista veckorna och då känns det lite meningslöst och slöseri med tid att blogga, onödigt liksom :p hur nödvändigt är det annars kan man ju fråga sig då? ;)

iaf så lär jag nog skriva på fredag eller något, för då har vi en ledig dag! :D

har inte så mycket mer att säga mer än att vi ses på fredag, och ha en härlig vecka!

 

Av Ellen - 15 maj 2011 13:22

ja här sitter man.. Hade tänkt följa med till kyrkan idag men jag bestämde mig för att vara hemma ist och det har blivit lite uttråkande här nu. Ingen är hemma förutom jag och doris och hon sover.

Vad gör man liksom? :p

har egentligen grejer att göra. Plugga, skriva klart berättelserna och läsa, men inget av det lockar speciellt mycket just nu, haha. :)

Vilka big problems jag har.


nu vet jaag! SKA BAKA! :D




     


Av Ellen - 15 maj 2011 09:51

som jag sa så tillbringade jag gårkvällen hos Daniella med Jess och Anna :D Alltid lika mysigt så klart! Vi åt sibylla, snackade och såg såklart på ESC! Snacka om vilken kväll alltsåå, SVERIGE LÅG ETTAA! Det är verkligen grymt, och vi är otroligt stolta över vå 3:e plats ändå, snyggot själv!   ERIC SAADE <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Fantastisk rolig kväll på många sätt! Ni är bäst girls :D

   

                      

 





Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards