ellenonen

Alla inlägg under juni 2011

Av Ellen - 27 juni 2011 22:58

dagen har spenderats med finaste anna på barista och hemma hos mig :) haha, vi såg på en helt galen film, så sjukt rolig!

Nu ska jag snart bege mig mot sängen och imorgon blir det jobb, 13-17, och sedan får vi se vart framtiden tar mig somsagt ;)

hoppas ni haft en gooo'd dag! bjussar på en liten bild på mig och anna :D<3

 

Av Ellen - 27 juni 2011 12:25

solasolasolasolasolasolasola! 


o sen stanis med världens bästa annis! 



ha det finare än finast   

Av Ellen - 26 juni 2011 20:18

tjolaahopp! asså vad har jag gjort för vettigt idag egentligen? i wonder! degig dag, plus att jag sov till 11.30 vilket är mycket länge för att vara jag.. :oo


iallafall så är vi hemma från en helt amazing nyhemsvecka! har en del bilder att dela med mig av som förhoppningsvis kommer att komma upp :) nu ska ja o hildis snart se på en film, gotttttttttttttttt.


 




Av Ellen - 19 juni 2011 13:41

nu beger vi oss mot en mindre stad, mot största delen av släkten och massa annat folk, hoppas att det blir en toppenvecka detta! Och att ni alla här hemma får det jättegrymt :D vi ses på lördag! 


Av Ellen - 18 juni 2011 20:20

hola amigos! här kommer lite bilder från gårkvällen då Jonas, Anna, Jessica och Mattias befann sig hos mig o såg på film bla. trevligt folk :D<3

trött gäng!

                       


Av Ellen - 18 juni 2011 18:02

hej på dig :D ska precis bege mig uppåt och greja o hålla på för att fixa med allt inför imorn, har nog inte berättat det här att jag och självaste hildis ska åka på Nyhemsveckan, ( en kristen konferens ) i Falköping imorn, men de ska vi iaf :D tåget går 14.09 typ och vi kommer inte hem förns på lördag. Så då kommer det inte att bli någon bloggning, men jag har nog en hel del massa bilder n'är jag är tillbaka som jag får visa för den som vill se!


Annat som händer ikväll är att ta farväl av min käraste vän Anton Edholm som flyttar till helgen :( SURT SOM BARA DEN SÄGER JAG! Kommer gråta ihjäl mig, :'( men hoppas han får det grymt därnere iaf, :) mer har jag dock inte att säga om den här dagen, ska somsagt börja packa o greja nu så jag kommer nånstans.............

om jag inte bloggar något imorn så får jag redan nu önska er alla en yberhärlig vecka och midsommar!

BLESS


 

/ elleeeeeeeeeen



Av Ellen - 16 juni 2011 22:21

tjenare bloggen! dagen har spenderats dels med dessa 2 härliga små människor på stan och sedan bara med slapp hemma, har varit så sjukligt trött de senaste dagarna, har ingen aning om varför :p därför ska jag snart bege mig mot sängen trorja, för den som ville veta det! nejmen morgondagen kommer tillbringas med Daniella, Jessica och Anna först och sedan även några andra på kvällen, Jess åker nämligen utomlands på måndag och nu ska vi vara med henne en sista gång innan, kommer sakna dig hjärtis"! <3


vi fikade idag på city cafe, hahahahahahaha, RIKTIG PENSIONÄRSFIKA! dammsugare och kaffe ;) var tvungen att påpeka att den ena dammsugaren är min på tallriken ( båda är alltså inte mattias ) haha......


    



Av Ellen - 15 juni 2011 18:42

nu var det alltså öööööööööööver. Så sjukt över. 3 helt galna år på älskade och underbara Hagaskolan! Det har varit helt amazing, helt helt helt helt amazing!

men såklart också jobbigt o massa sånt ibland också. Kommer iaf att sakna min älskade klass hur mycket som helst, är så glad att ja fick lära känna dem alla för alla har gett mig något som jag tar med mig! GRYMMA MÄNNISKOR <3


iaf så måste jag ju erkänna att det känns nice att veta att man inte har något plugg på ett bra tag, det är herrlich! Men den känslan har försvunnit för tillfället och kvar just nu är mest trötthet och seghet :p ska man sova lite kanske, eller se på en film? orkar inte göra något spec så jag lär väl bli kvar här ett tag... Vi får se vart vi hamnar!

kommer 2 bilder från avslutningsmiddagen som jag kan berätta mer om sen ( helt grym ) och 1 från avslutningen hemma efter ;)

ska bjussa på lite bilder senare!


ha det fint nu if:D

  

varning för trött tjej, haha!    


Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards