ellenonen

Alla inlägg under september 2011

Av Ellen - 29 september 2011 10:16

sitter i mikrorummet med elin och jobbar på svenska redovisningen, ska söka information om en Gud som heter Jorunn! hihi busigt



Av Ellen - 25 september 2011 14:35

yoo öch fin förmiddag ;) haha. Jag sitter just nu i bilen on my way tillbaka till lilla Sundsvall. Har haft en skön och nicig helg med en del shopping bla. ;) hade för första gången faktiskt tänkt börja lägga ut vad jag köper och kanske någon dagens ''outfit'', anledningen till att jag inte brukar göra det är att jag inte tror att folk bryr sig o vill veta :p om jag ska säga vad jag tycker så känner jag att min blogg i allmänhet är ganska tråkig... men vi får väl se vad som händer framöver, ;) säg gärna vad ni tycker! skulle vara kul o göra den lite mer spec, alltså inte bara som en vanlig blogg.... =)


är väl tillbaka i huset vårat vid halv fem tiden, då slänger jag mig förmodligen i sängen på en gång, men SKA bestämt ta en springtur på spåret ikväll för att ladda inför kommande veckan. Låter som en vuxen 40 åring, but i'm noot, not yet! 


nej nu ska jag läsa naturkunskap,


<3<3<3<3<3<3<3<3<3

bye!  


saknar den underabara hagatiden! <3


Av Ellen - 23 september 2011 19:26

Tjänarsitter i bilen påväfe i korsningen :-) haha sådär bra gick det att blogga från en mobil, har nämligen skaffat mig en ny :-) en Samsung galaxy s ll :-) jättebra! iaf så är jag, min kära fader och syster påväg mot huvudstaden över helgen :-) jag och Agnes ska hänga.runt i Stockholm city, haha det blir nog intressant ;-) nu ka jag fortsätta äta godis o lata mig. ha en fin helg <3

Av Ellen - 22 september 2011 16:42

i'm so thankful

but i miss us

me

Av Ellen - 17 september 2011 16:52

underbart höstväder, fantastiskt sköna kläder och ny myshalsduk. filosoferar över livet. plus att det är lördag, alltså kan man inte klaga så mycket. fin dag


 

Av Ellen - 15 september 2011 20:14

tant anci och fröken sara är bäst i världen!



whata autumn, whata freedom, whata feeling 

Av Ellen - 15 september 2011 16:10

sitter kvar på skolan och degar med charlotta o oliviaa. Fast för tillfället pluggar dem och jag degar.  Orkar varken gå hem eller åka ner till stan o plugga. Bad!  Meeeeeeeeeeen pappa ska hem från stan snart så då liftar jag hem och tar tag i det ja måste göra. duktigt.


blir kanske en pluggfika med hild på stan idag, annars ska jag ta mig en springtur har jag bestämt mig för. kul för mig. haha jag är jättetrött som det kanske märks, nu ska jag sluuutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


sopajdopaKDPKAP<kszpå- HEJDÅ


enda bilden i hela frekin världen

 

Av Ellen - 14 september 2011 17:40

jag vill att du går nu.


Gåååååååååååå nu.

Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards