ellenonen

Alla inlägg under juli 2010

Av Ellen - 30 juli 2010 09:56

Hallooo. Nu skriver jag lite :D Har varit i Västervik och Göteborg hitills, det har varit toppen! Liseberg,stan,god mat, bad,umgänge, film o härligt! går firade vi våran kusin Oscar som fyllde 21 år:) Idag drar vi vidare till mormor i Falköping sen bär det hemmåt imorn eftermiddag eller på söndag. Hoppas att allt är bra hemma i Sundsvall eller vart du befinner dig!   

Enbild vi tog på resan till V'ästervik :)  Ha det toppen!

/ Ellen  

Av Ellen - 24 juli 2010 23:09

Goddagens polarna. Imorgon åker vi på semester för dom som missat det. Vi åker vid 08.30 på morgonen =) Nu ska jag o Agnan sova! HA EN HELT UNDERBAR VECKA!

Gud välsigne dig! :D  

Av Ellen - 24 juli 2010 23:01

Här kommer svaren på frågorna!:

Fråga 1:

1.) Det pinsammaste du varit med om? - hm, kanske när jag fisit i klassrummet haha.
2.) Den värsta mardröm du haft? - När jag,mormor,agnes,august blev jagad av en björn o en dinosaurie, eller när någon när stående har dött.
3.) När lekte du med dockor sist? - typ 3 år sen=)
4.) Har du haft pojkvän? ja :)
5.) Din dåliga vana är..? - enligt vissa, greja med håret runt glasögonen och att äta pannkakssmet..
6.) Favoritfärg? gul
7.) När och hur blev du frälst?- Jag döpte mig när jag var 11 år, det var inte lika seriöst då typ men någon gång då skulle jag nog tro :D Men på senare år har det blivit djupare=)

 

Fråga 2:

Vad ska du göra i sommar?:D

 

Svar: På semester, jobba lite, sola,bada,åka till sthlm och mormor:)

 

Tack för frågorna! :)<3


Av Ellen - 24 juli 2010 18:45

Hallooo. Nu ska jag o agnes snart o städa o hyra film med de andra, lyssna på denna, supr ju! 

Av Ellen - 24 juli 2010 12:35

Hejsan! Här kommer det några bilder från igår när vi var hos Thalens :D

        

Inte så många men alltid nåt :)

nU idag packar vi, ska städa, greja med kaninerna o kanske birsta, för imorn åker vi ju :) Vi åker vid 8.30 tiden på morgonen.

Så idag blir det en fixar dag, blir kanske någon film ikväll:) Ha en bra dag!


Av Ellen - 23 juli 2010 12:18

Hallååå. Nu har jag målat en hel del idag, väldigt nice det! Klockan 14-17 ska jag jobba och klockan 18.00 ska vi till Thalens o grilla, nice nice   

Tänkte cykla till jobbet, det är trots allt väldigt härligt det!=)

Ha en toppen daaaag!

Det blir en bild på mig o daniella från skolavslutningen:)

  

Av Ellen - 22 juli 2010 12:01

hallåå. Nu sitter jag vid agnans data, säg inget ;D Idag är vi hemma och klockan 14.40 SKA JAG TILL TANDLÄKAREN O BORRA :( Sen ska jag nog börja packa o städa kanske. Ha en bra dag! <3

  

Av Ellen - 21 juli 2010 16:57

Hej:) Idag har vi varit på spikarna. So here it comes bilder :D

Nu sitter jag här lite, och sen ska jag kanske måla lite till ute och börja ta fram väska och kläder tills semestern som vi åker på Söndag! Blir borta i en vecka ungefär så då blir det ingen bloggning ;)

Imorgon ska jag till tandläkaren 14.40 o borra mitt hemska hål :( Skulle egentligen dit  September men det blev ändrat, buhu. :'(

Inga andra nyheter vad jag vet.. Ska jobba på fredag, hijohi! :D<3 Ha en bra kväll, och här kommer bilderna ;D

        

  

Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards