ellenonen

Alla inlägg under mars 2011

Av Ellen - 31 mars 2011 18:41

nu åker snart jag och min kropp och tränar, sedan blir det repetition inför det underbara matte provet imorn. :) ha det grymt!

blir en skön bild på lillen!

 

Av Ellen - 30 mars 2011 20:16

oj, igår blev det visst ingen bloggning, får inte bli dålig igen! Var bara skrivning och sen lite plugg, :) inget viktigt liksom. Idag har jag iaf pluggat so och matte, och nu fick jag äntligen sitta här, haha, och lyssna på musik och sånt :D

Agnes har tagit lite kort idag, så såhär ser jag ut idag i några bilder:

  

     

 

  

Av Ellen - 28 mars 2011 19:08

här sitter ja och drar mig, neejdeå men jag pluggar lite so :') Så mycket mer än det händer det inte här.. : ) har förövrigt varit en ganska vanlig dag i skolan, inga nyheter alls ;)

veckan kommer till mesta del bestå av plugg men också av en del träning, tisdag coch torsdag tror jag det blir. Helgen kommer bjuda på lite av varje. Ja så ligger det till,  Hoppas ni haft en trevlig dag iallafall :D

goodbye!

 

Av Ellen - 27 mars 2011 16:20

Agnes konfirmerade sig idag i kyrkan, det var nyss jag själv stod där, hjälp vad fort det går, eller hur? :)

Det blir några bilder i kyrkan på mig och bror min, ;)

Nu blir det matteboken jag ska umgås med, det funkar ju det med, visst? :D ha en trevlig kväll!

          


haha, det blev lite galna bilder, men det behövs ju också ;) några på kanten på sista bilden försvann, men här är en del av gänget :D

Av Ellen - 27 mars 2011 14:48

Goddag mina fina bloggläsare, ni som fortfarande orkar läsa, haha! Berättade aldrig vad som hände i mitt lilla liv igår, Jessica, Anna, Mattias och Anton var här och såg på DEAR JOHN med mig, riktigt mysigt! :D Med det vill jag också säga att jag har haft en underbar helg och jag hoppas innerligt att ni också haft det! :D

enjoy lite bilder:

 

         

  

    

   




<3

Av Ellen - 26 mars 2011 15:06

tjenamoss! Kom ganska nyss hem från stan, där jag hyrde en film och innan det var vi i birsta : ) Köpte några små saker, ni får faktiskt bilder på dem, ovanligt eller hur? :D

Här kommer de:

  

 

2 berlocker till mitt silver armband :) korset är min favorit :D

Av Ellen - 26 mars 2011 09:08

God morgon alla fina! Här sitter jag i mitt röda nattlinne och lyssnar på den underbara låten, someone new, den är grym! 

Idag blir det birsta, plugga och umgås med lillan, en bra daag idag! Visst? =)

Bjuder på en liten bild på mitt Santa Maria nattlinne, mihi

  oemotståndlig festivalmat!! (Y)

Av Ellen - 25 mars 2011 15:02

hemma från en myspysig dag i Sidsjön, har haft det jättehärligt! :)  måste säga vilka underbara vänner detta är! här kommer bilder:

och glöm nu inte pingstkyrkan ikväll klockan 20.00 med insläpp 19.30 :D                  

   

  

    

 

   




 

 


Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards