ellenonen

Alla inlägg under september 2010

Av Ellen - 30 september 2010 20:21

Tack så jättemycket för nomineringen www.frackenfracken.blogg.se ! Det var mycket roligt :D

Några regler för awarden:
- Kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
- Tacka och länka till den som nominerade dig
- Nominera sju andra bloggare och länka till dem
- Berätta sju intressanta saker om dig själv

7 intressanta saker om mig:
haha, ja då ska vi se vad detta blir om det nu är intressant ;)
♦ Jag älskar pannkakssmet!
♦ Hösten och att rida är frihet på hög nivå för mig.
♦ har haft glasögon sedan jag var fyra år. Vad det nu ska vara kul för ;)
♦ Tycker att biologi är mycket roligt.
♦ Jag tycker inte om att duscha på morgonen.
♦ Alliansen är bäst politiskt enligt mig.
♦ och den sista då;) nu måste jag ha någon bra ju..
Okej, jag gillar att ha mycket för mig.

Jag nominerar:
 
  
 
Av Ellen - 30 september 2010 15:35

Hej! Kom ganska nyss hem, mina ben är trötta för idag hade vi skoljoggen, vi gick mest men hade bra fart tycker jag så jag är fortfarande trött :)


Nu har jag inget planerat, vet inte om jag kanske tar en tur till stan för jag har något ärende, eller om jag går ut och läser. Vad tycker ni man gör en ledig dag?:)

Eller jag kanske borde plugga?


Det lär ju bli något iallafall!!

Helgen ser ungefär ut såhär:

Fredag: ungdomssamling!

Lördag: cellgrupp hos mig 16.30

Söndag: plugga lär det nog bli =)

 

Ha en toppen dag!

     

Av Ellen - 29 september 2010 22:21

tjo i stugaaan. Idag har jag ridit, det var väldigt roligt :)


sen har jag pluggat hk lite granna.


Imorgon är det elevfiket och skoljoggen som gäller!


tråkigt inlägg, buuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Hejdå!:)

Av Ellen - 28 september 2010 16:18

Tjenamoss i stugan.

Har ganska nyss kommit hem, och nu ska jag vara hemma. Funderar på en möblering i rummet mitt, är ju en sån som gillar förändringar starkt.

Kaninerna och fiskarna behöver ju också lite omtanke!

Ska göra klart kemin också och plugga lite so kanske :)


Jag och Hilda var ute och gick imorse, säg wiho! eller att jag gick ;)

06.30-7.00, och vi sprang lite med, så kanske tillochmed går ut ikväll igen ;)

Nu kör vi på här, gasen i botten? haha.

skrivningen är inställd idag:/


Imorgon vet jag ej vad som sker, inte torsdag heller. Det får vi väl se framöver, ha en härlig höst dag!!

Ska snart ladda över bilderna från helgen och igår men orkar inte nu, och jag ändrade mig snabbt, håller på att ladda upp dom nu!

Men den enda bilden ni får är på mitt chai latte glass som jag drack i igår när jag coh hilda pluggfikade!   




Av Ellen - 26 september 2010 22:25

Hemma igen! Har bla. handlat en svart kjol och en mysig höst tröja :D


Imorgon börjar mitt nya liv, haha '''nya'''.

Ska börja träna mer och plugga ännu hårdare, för att nå de målen jag har satt upp =) eller ska sätta upp :D


Så imorgon ska jag ut o springa,laga mat, plugga och kanske vara med kaninerna. Måste engagera mig mer i dem också!

Så kanske blir en liten träningsdagbok här på bloggen, vem vet ;) Ska försöka sitta mindre här och göra mer nytta så det kanske blir en snabbtitt in här på kvällarna, det blir det ;) 

Men jag är fortfarande ellen :D

Ha en toppen vecka! Bilder kommer!

Denna bild är innan jag tonade håret :)

  


Av Ellen - 24 september 2010 16:38

Hejdå! Nu åker vi snart till huvudstaden!HA EN TOPPEN HELG! :D<3

hugs!

Av Ellen - 23 september 2010 19:37

Heeeeeeeeeej. Dålig rubrik, kom inte på annat,haha.


I was working today actually! WIHO :D

15.30-18.00 :D

Nu latar jag mig och ska börja packa inför helgen i stockholm! Ska bli så kul=D

Ha alla en suverän helg, får se om jag skriver innan jag åker annars hörs vi troligtvis på söndag! Ha det súuuper! :D

Det blir en sommarbild på några söta hästar

  

Av Ellen - 21 september 2010 19:50

Thjenamoss alla där ute. Har precis kommit hem från skrivningen, det var kallt eftersom jag glömde vantarna men tur att det bara var uppför på vägen hem:D


Nu ska jag plugga!! Som jag redan nämnt så har jag kemi läxförhör,engelska glosor och fysik labbrapport till i imorgon, så jag tror jag måste sätta lite fart nu, men fysiken är nästan klar och kemin kan jag mycket av.


Imorgon kanske jag rider, annars går jag hem och håller på, hhaha. Ha en toppen kväll! :D

  



Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästboken!

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards