ellenonen

Alla inlägg under januari 2011

Av Ellen - 30 januari 2011 22:08

Denna helg har spenderats med tre gulliga tjejer som jag redan berättat :) och bilder kommer ska ni se! Nu blir det att sova, och imorgon efter skolan väntar en effektiv plugg dag, eller måste vara effektiv! ;)

Hoppas att ni som läser detta har haft en jättemysig helg och att ni får en bra vecka, i allt plugg :))

Bless!

  

Av Ellen - 29 januari 2011 12:53

Goddagens alla fina människor :D Just nu sitter jag hos lilisen Hanne med Matilda och Fanny :) Så dåå passar jag på att skriva lite smått här ;) 

Det är också grymt fint väder idag, vilket är ett stort plus! Nu ska vi äta snart o sen blir det nöjeshallen : )

imorgon: PLUGG! yes!

lånar någon bild från hannes dator från matilda :) Bilder kommer sedan!


Ha en jättebra dag!

    


Av Ellen - 28 januari 2011 16:32

Hallooo :) Nu var det några dagar sedan jag skrev, vi har haft en del plugg men jag kan ändå inte skylla på det, hihi :P

Denna helg ska jag spendera med bla. fanny, matilda och hanne :)) Blir nog mycket niice! Vad ska ni göra? =)

ha en riktigt toppen bäst helg! Ska försöka ladda upp lite bilder sen när jag kommer hem men då är det plugg igen som gäller ;)

Bless!

  

Liljor är så otroligt fina! Eller hur?

Av Ellen - 25 januari 2011 07:50

Godmorgon!

Idag är det.. tisdag va? :) skrivning och hoppas på cirkelfysen som jag sa :') Blir så mycket plugg som jag hinner, sen går det fort igen och snart är det helg ^^ brukar låta så!


annars är det en ganska vanlig dag hitills, haha :)

igår hände följande:

jag har efter många funderingar hit och dit lagt en hel del tankar på om jag ska gå på skvadern. Verkar vara en grym skola och om jag inte klarar det kan jag ju alltid byta, har jag tänkt :P Men det har varit väldigt svårt! Då ingriper mamma i bilden, och hon börjar nog tröttna en hel del på mitt gymnaise tjat :P Hon råkar gå förbi och jag säger att vi ska ha ett SO PROV PÅ 70 SIDOR. Och då yttrar hon sig:

'' Ellen, gå på Åkersvik. ''

ooo, tack för den uppenbarelsen! Tillbaka från noll ;) tro det eller ej, hon påverkar! o de andra också!

  

Av Ellen - 24 januari 2011 16:55

Tuggar tuggummi, har pluggpaus och lyssnar på chicago. Det var allt för idag :P hihi, jag skämtar bara ;)  idag har det varit en nice dag! Blir att fortsätta med plugget, är ju tyvärr så att vi har lite prov och roliga grejer inbokade ;)

men nu går det fort kan jag säga! Det är bara att hålla i sig och hänga med i svängarna, så är det snart sportlov, sen påsklov och sen SOMMARLOV! Jag kan inte fatta det, det är helt sjukt :O


Men vi lever ju i nuet, har lite problem att göra det ibland :P men nu gör vi det :)) såå då får jag antagligen fortsätta plugga nu,för nu har jag haft min paus sorgligt nog :(

orkar inte lägga in några bilder än från helgen så ni får en bild på mig och jorunn vid lucia :D

 just ja, om jag har tid hoppas jag att jag kommer kunna åka på cirkelfysen imorn    igen, fick jätte mycket träningsvärk förra gången :P vi får väl se vart vi hamnar ;)

ha det gryymt!



Av Ellen - 23 januari 2011 17:31

Hej väänner :D igår var en myyys dag, var hos Siri ett tag igår oxå :)

Idag har jag varit i barnlandet i kyrkan och sen var det cellgruppis hos johannes :')

Nu kan jag bara säga en enda sak och det är plugg!

Kan inte låta alltför roligt! Men det blir nog bra :) Så just nu blir det fysik, vi har en inämning i optiken som jag tycker är jätte svåår, jag fattar inte så mycket av detta men det får väl gå, hihi :P

hoppas ni haft en toppen helg! Nu kommer det en ny vecka med nya möjligheter :)

hadetunderbart!

bless!

  

höst!

Av Ellen - 22 januari 2011 09:48

gODmorgon! Här sitter jag i min lilla pyjamas :) Var en mycket trevlig tjejkväll igår! Måste göras om :D

Idag vet jag inte vad som står på schemat faktiskt. Ska fixa lite grejer här hemma och sen blir det nog faktiskt att plugga lite. Vill gäärna bli av med lite plugg! : )

berättade jag att jag förmodligen ska köpa ett friskis kort? Då får jag gå på vilka jympa pass jag vill, och det känns som att jag behöver det ;D sen får vi se vart terminen leder oss, men det jag vet är att det kommer gå svina fort :) både bra och dåligt med det! Nu ska jag inte sitta här och filosofera mer, haha : ' ) ha en riktigt mysig daaag!

bilder kommer :D

  

underbara böcker! Detta är från '' skuggornas barn''.-Maria Gripe <:D

Av Ellen - 20 januari 2011 21:56

goookväll! Sitter här och har fått lite hjälp med so:n av hilda :')

proffs kan jag säga! Idag har det varit plugg, igår också. Kommer kännas något skönt med helg imorgon, prov är ju kanske inte det roligaste, men det ska göras! Det är ju lika för alla, men vi får tänka att vi gör det för våran egen skull :D

Nu måste jag soooova, kommer inte kunna tänka imorgon annars, förresten: dageeeeeens sämsta av mig! :P :

-visst är star wars tecknat? :O

ooojjj, hahahahahahahha, då insåg jag att jag inte vet hur jag tänkt där :P

nu ska jag sova, ojd et har jag redan sagt en gång x)

ha en godnatt!


imorgon hinner jag inte skriva tror jag, vi ska ha filmkväll hos daniella :D ha en superbra helg!

  


Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards