ellenonen

Alla inlägg under april 2011

<3

Av Ellen - 30 april 2011 20:01

TJOBRE"! har ju inte besökt min kära blogg den senaste dagen men nu så! Idag har jag iaf jobbat, 9.oo-17.30, trevligt trevligt :) sedan åkte jag och min cykel hem, ( tivolibacken var inte så rolig att cykla uppför ) iaf så befinner jag mig nu hemma med mig själv, haha :) ensam hemma dessutom! Måste fixa klart skriv uppgifterna till skrivningen på tisdag så det blir att fortsätta med dem snart tror jag, okej nu räcker det med snacket, ha en finis kvällis alla härliga människor! :D


har brist på nya bilder, därför en gammal bild på min sko, inte det roligaste men det får bli så i väntan på bilder ;)



 



Av Ellen - 29 april 2011 00:52

godkväll mina vänner! Befinner mig i sängen för tillfället och funderar på att sova snart kanske.. Vi kom hem idag iaf 19.30 och sedan har jag befunnit mig med ett gäng från klassen, vi var på norra och grillade, riktigt mys! Kommer bilder från det, kanske imorn? :)

Orkar inte skriva så mycket om Åre resan nu, vi var iförsig bara borta 1 endaste dag, men det känns som längre, vill iaf säga att jag älskar att åka bort sådär, och har inte skrattat så mycket på länge som nu under dessa två dagar, galet!

 jag och hILDIS åkte vilse , det kan jag ta imorn, en lång historia ;) Nu ska jag sova snart, det är ju en dag imorn med..  



Av Ellen - 27 april 2011 07:57

hej igen! det blev visst ett till inlägg, kunde inte hålla mig ;) Nu ska jag fortsätta packa och sedan bär det av :D

blir 2 bilder på mig från i söndags som jag ännu inte visat.  


ha det fint! 

Av Ellen - 26 april 2011 21:34

tjenamossen! Kom för en dryg timma sen hem från Nedansjö där vi har ridit :) Nu var det ett tag sedan jag var där och idag var jag och Linda där och red med Anna Karin :D verkligen kul och yberfin utsikt var det! Var så otroligt härligt att galoppera när solen lyste och med den underbara naturen :D Hade tyvärr inte med mig kameran under ridturen men delar med mig av lite bilder som jag tog efter :')


btw. tack så mycket för frågorna hörni! :) , är för lat för att lägga upp dem på bloggen så ni som skrivit dem får hålla utkik när jag svarat på dem, kommer bara svara på dem som en vanlig kommentar :)

imorgon bär det iallafall av till ÅRE, har inte berättat det förut men det säger jag nu ist! Jag, pappa, hilda, agnes och august åker dit över en natt och bor på holiday club, vi ska bada och åka upp på Åreskutan ( säger man så? :o ) , kommer bli roligt tror jag!

Så därför kommer jag inte blogga någonting imorgon, men kanske på torsdag, vi är hemma på kvällen :D

Hoppas ni får otroligt fina dagar i Sundsvall eller vart ni nu befinner er! HA DET GRYMT HÄRLIGT!

            

 


haha, sista bilden är mest för den otroligt snygga kombinationen ;) märkte efter en paus i ridningen att byxorna blivit lite för korta, sånt kan ju hända det med!

Av Ellen - 25 april 2011 23:25

fortsätter med frågegrejsen tills någon gång imorn då jag kanske lägger upp dem här på bloggen, tycker verkligen sånt här är otroligt kul, alla sorters frågor oavsett om man är anonym eller inte :D

Så fråga påå! :D

 

/ Ellen

Av Ellen - 25 april 2011 15:21

Nu är det så att jag kom på att jag kan ha en liten FRÅGESTUND för en gångs skull, haha förra gången fick jag 2 frågor, nu hoppas vi på lite fler, fast spelar roll hur många som frågar egentligen, nu har DU iaf chansen att fråga vad du vill till mig och jag ska svara 100 % ärligt! Om du känner för att vara anonym så var det vettja :)

Antingen svarar jag bara med en kommentar eller så lägger jag ut frågorna på bloggen, får se hur det blir, avslutar typ imorn :)

FRÅGA PÅ!

 

 

 

Av Ellen - 25 april 2011 11:08

har mer bilder att bjuda på! Vi var ju som sagt hos Thalens igår, det var en sån här ''jagkanskrattaåtvadsomhelst'' kväll för mig igår, haha men det var kul! :)

Eftersom det fortfarande går ganska segt att ladda upp bilder så får det bara bli 2 stycken, hade tänkt att ladda upp fler men det visade sig ta ganska så lång tid, nu ska jag dra mig härifrån och göra något vettigt, ha en mysig dag!

   

Av Ellen - 25 april 2011 00:02

när jag ändå är igång kan jag ju bara fortsätta att lägga ut bilder :' ) Fredagen bestod inte av så mycket fototagning tyvärr, var på en prommis med jess och daniella, men tog inga kort :/ Sådet får bli från igår ist. Men nu råkar det visst vara så att det går segt att ladda upp bilder, så det blir bara en endaste liten bild nu, har blivit för trött, hhi.

ja vad är det här då? :) Maten jag åt på jobbet i lördags, FAJITA heter det, och är jättegooott, kan verkligen tipsa er om att gå till charm och äta det :D

Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards