ellenonen

Alla inlägg under maj 2010

Av Ellen - 30 maj 2010 09:48

tJOppiloPPi     

Ska börja sitta här mindre känner jag :P 

Iallafall så är det mors dag idag! :D Världens bästa mamma dagen!  

Jag ska städa Lotsen själv idag och plugga till de sista proven som vi har i veckan :) Verkar vara rättså härligt väder ute så jag kanske är lite ute också :D 

Förresten, har en ny omröstning, svara! :D 

elln

Av Ellen - 29 maj 2010 11:05

  

Så här bra är filmen 'The black Stallion' som jag ser på nu på you tube :D<3 

Av Ellen - 28 maj 2010 23:30

 Den här videon är helt underbar! :)<3 hittade den nyss :)

Av Ellen - 28 maj 2010 21:53

  

Tog in Tjorvis när jag kom hem :D   

Hahaha, hon har hamnat fel?! :O     

Tjorven :)<3





Här i dennalek stuga städade jag idag :) Mamma hjälpte mig lite med inredningen, men jag dammade,sopade och torkade golvet plus fönsterbrädorna :)     

Av Ellen - 27 maj 2010 20:07

Hej :) Kom nyss hem från Nedansjö fick skjuts av Solan hem :D 

Nu ska jag duscha,byta om kanske fika något och fortsätta på min svenska uppgift som ska vara inlämnad imorgon. Proven gick bra idag, ett lite mindre bra men ändå.  Är nöjd iaf :) 

Imorgon åker vi till lögdö och grejar och har god gemenskap, skriver nog mer imorn, ha en underbar kväll och helg! 

ellnn     HÄRLIGT MED REGNET IDAG! Och jag menar det :)

Av Ellen - 26 maj 2010 16:24

hejhopp! Just nu är jag inne i min lilla plugg paus!   

Lägger ut lite bilder på facebook så gå in och kolla där på min semester sommaren 2009!  

Kvällen fortsätter med plugg och klockan 21.00 blir det Grey's anatomy! Det är en fruktansvärt bra serie, man sutter med ögonen och bara aldrig vill gå därifrån! Ploppar in en bild på de flesta i gänget :) Ha en bra kväll o dag! 

ellenn   

Av Ellen - 25 maj 2010 21:08

Hejsan   

Idag har jag varit på sista skrivningen :( Och varit lite på stan o sen städat :) Hemma har jag fikat nyss och lite annat. Hållt i Gunnar, han är så gullig     Nu ska jag snart gå o fixa lite tror jag ;) Kanske läsa lite kemi, eller förresten de ska jag göra imorgon bitti   

Hoppas alla har haft en jättebra dag!

elnn

Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards