ellenonen

Alla inlägg under februari 2011

Av Ellen - 28 februari 2011 21:16

Vanilj Youghurt+massa russin är ybergott!!!

  



Idag har jag tränat på friskis och pluggat en del so. :) Imorgon blir det skriv skriv skrivning och förhoppningsvis träning :D

Hoppas ni har haft en goooo dag,!


Av Ellen - 27 februari 2011 13:12

Nu drar vi snart iväg till sidsjöbacken och åker slalom. Jag, Pappa, August och Agnes :) Så vi är lite uppvärmda inför sportlovslägret nästa vecka.  =  )

Ikväll blir det förmodligen att vara hemma och börja med rollspelet, det lär väl visa sig! Ha en mysig dag :)


Av Ellen - 26 februari 2011 16:35

Av Ellen - 26 februari 2011 10:12

lurade er av att jag inte har några bilder, hade visst några sen veckan, så här kommer dem:

 

Mina mer BRUNA än nu ben i somras i stockholm, saknar brunheten! 

 

Jag i lördags med den nya tröjan och de nya glasögonen, gillar förövrigt den här frisyren. 

  underbara söta barn som vill att jag knäpper kort på dockorna i barnlandet :)<3  nya kläder!    mina ootroligt dåliga bilder, haha.      delila och johanna på ungdomssamlingen för en vecka sen :)      

sist men inte minst, jag med hildas kavaj någon gång förra veckan :)


Av Ellen - 26 februari 2011 09:40

Hejhopp. Sen jag är, ursäkta min dåliga uppdatering. Orkar inte bara! :P

har inga bilder att dela av mig tyvärr men ska fixa bilder idag så det stänker om det, så dem ska ni allt få se. Annars så blir det lite såhär idag:

*skriva brev

*BAKA

*städa rummet ;)

*stan hade jag tänkt också.

Sen ikväll blir det att åka till Elin :D Hoppas ni får en uberskön dag!



jag o proppisen anna :)<3

  

Av Ellen - 22 februari 2011 21:25

Hej du glade, ta en spade och gräv ner dig så ja slipper se dig.

skämtar bara!


idag är det väl en ganska vanlig dag. Inget speciellt i görnignen :) Imorgon plugg, torsdag INTE plugg utan träning på friskis och Lilla stackaren där ute. Inte någon mastig information :) Blir en sommarbild, just nu är det faktiskt lite dream back till sommaren, i den trötta vintern men vintern har sina fördelar den med! :)  


Av Ellen - 20 februari 2011 16:28

   Igår såg du din sista dag i livet. Känns tomt utan dig, och konstigt, går liksom inte att acceptera. Du har gjort ditt här, det är bara att acceptera. Även fast du var den enda kanin jag beundrat såhär mycket, det fanns liksom ingen som du. Ingen som tyckte det var skönt att bli kliad vi ögat, ingen som gillade att vara under lekstugan. Du var speciell. Du var envis och pigg, men samtidigt trött och snäll. Du var inte som någon annan kanin, jag minns att jag sa till dig att du inte fick dö, och att det kändes som att du inte gjorde det bara för att jag sa så, även fast det låter konstigt. Fast någon gång är det ju slutet för oss alla, men jag är glad och hoppas att du får en början på ett bättre ställe.

Nu har du sett dina sista dagar på jorden och jag måste acceptera att imorgon när jag går ut och ger Lillan mat så finns inte du där längre. Du försvann på en endaste dag. Halva mitt liv förgyllde du. Tack för att du alltid suttit därute i buren när jag kommit ut till dig och för att du levt. Nu är det dags att ta farväl från din lilla beniga kropp som förut var tjock och tacka dig för allt du gjort på jorden för mig och för andra.

Tack Tjorven för den du alltid varit och alltid kommer att vara för mig, du var underbar!

Du får der bättre dit du kommer nu.

Kärlek till den finaste kanin för mig som jag mött på den här jorden.


Av Ellen - 19 februari 2011 18:10

Ganska nyss kom jag hem från birsta där vi var en sväng. Jag hade inte fått något sms om att mina glasögon anlänt tills specsavers men tänkte att när jag ändå var där kunde jag gå in och fråga iaf :) Så då hade de kommit ändå! ¨Så nu sitter jag alltså här med ena paret på mig :D Och ni får faktiskt en bild på dem,( de andra sparar jag i och med att de är mina favoriter :D )


Köpte också lite kläder, tur att mamma var med säger jag bara, annars hade det nog blivit något konstigt. haha. :)

Men bilder på dem kommer kanske imorgon eller nåt, tänkte jag skulle visa lite kläder för en gångs skull! Här är iallafall glasögonen, och ha en go kväll!

  


Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken!

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards