ellenonen

Alla inlägg under december 2010

Av Ellen - 31 december 2010 11:01

Tjenamoss i stugan! Nu ska vi ringa till kusin Ida och gratta på 20-årsdagen och om fem minuter bär det iväg till jobbet. Hade för en gångs skull tänkt gå dit. Med Carina och Mamma som sällskap :') 


Ikväll blir det Lindberghs för fulla muggar, med Nyqvist och Thalens. 

Ha alla en riktigt bra nyårsafton och ett GOTT NYTT ÅR! Ska försöka skriva senare ;)

Blir en agnes bild på sötaste age! ska verkligen försöka ladda upp bilder med jämna mellanrum :=) ha det bra!

  

Av Ellen - 28 december 2010 22:39

Hejsan Svejsan! Nu var det ett tag sedan, ;)

Hoppas alla haft en underbar jul, det har jag haft!Kommer kanske ngn bild på julklapparna sen, de kan man ju hoppas på :)

nu sitter jag i soffan, haha.

Ha det b äst!


Av Ellen - 24 december 2010 10:07

nu var det andra gången det jag skrivit försvann, fast det varinte lika mycket denna gång ;)

Idag ska vi bla. till farmor o farfar och äta julbord. Iaf vill jag önska alla som läser detta EN RIKTIGT GOD JUL! 

Bless! 


bilder från agnes dator ;)

jag o hilda i sommar och jag o augustäter knäck ;)

    

Av Ellen - 21 december 2010 07:58

idag är ingen vanlig dag för idag får vi jullov! Och idag får vi betygen! Och jag vet inte hur det kommer gå! 

Iallafall ;) Det blir julshow först, härliga människor uppträder :)


Sen ska jag gå hem och hjälpa mamma med lite städning o sånt och ikväll blir det julbord på IKEA :D 

En annan nyhet är att våran kära mormor kommer imorn, och att jag inte ens tänkt många gånger på att det så snart är julafton :O

Detta vart väldigt ointressant kände jag nu. Hahaha. 

Jag önskar alla ett jättetrevligt och härligt och mysigt lov! :D<3

Bilder kommer! 

GOD JUL!   Bild på mig och bebis emil, julen 2008 :)

Av Ellen - 18 december 2010 22:55

Tjooooooosan! Nu har för ungefär en halvtimme sen de sista vännerna åkt hem, och vi har haft det jättebra! :)

Lovsång,bibelläsning,psykologen och lite utomhus :) Mycket trevliga människor detta! Det tackar vi för :)


Imorgon ska jag förmodligen följa med agnan och hildis till birsta och handla julklappar typ när de öppnar, sen blir det som jag nämnt kyrkan! =)

Måste bara säga att snön gör det otroligt mysigt! 

nu ska jag sluta, hejjjs :) en favoritlåt i repris! 

Hildas goding ;)

Av Ellen - 17 december 2010 14:09

Hej!

Hoppas det är bra med alla mina läsare! Med mig är det bara bra, vädret är väl lite sådär men jag tycker ändå det är ganska mysigt ;)  Finns både för och nackdelar!

Idag slutade vi ett som vi gjort hela den här veckan, nu sitter jag här men ska försöka göra lite so, har inte ens bestämt vilken religion jag ska ha prov på efter jul   


Ikväll blir det ungdomssamling, imorgon jobb+cellgrupp hos mig :D Och på söndag blir det faktiskt en julkonsert i kyrkan, där lilla ungdomskören i kyrkan sjunger hallelujah :)

Nu ska jag iaf inte sitta här och rabbla massa saker. Ha en bra dag!


höst <3

  

<3

Av Ellen - 15 december 2010 23:10

slow down your crazy child your so ambitios for a juvenile

but then if your so smart tell me why are you still so afraid?

Where's the fire what's the hurry, about you better cool it if before you burn it on

you got so much to do and only so many ours in a day.

 

But you know that when the truth is told you can get what you want or just get old, you gonna kick off before you even get half way through, oohhooo.

When will you realize, Vienna waits for you.

 

Slow down your doing fine you canät be everything you wanna be before your time, all thoes so romantic on the borderline tonight. To bad but it's the life you live so I had at yourself that you forgot what you need, though you can see when your wrong you know you can always se when your right.

 

You got your passion you got your pride but don't you know that I'm fool sadisfide, dream on but don't amagine there all come true, when will you realize, Vienna waits for you.

 

Slow down your crasy child and take the phone of the hook and disapear for a while, it's alright you can not fall to lose a day or two, ooohhh.

And when you realize, Vienna waits for you.

 

And you know that when the truth is told that you can get what you want or you could just get old, you gonna kick of before you even get half way through, ohhhh

why don't you realize, Vienna waits for you.

When will you realize, Vienna waits for you.

 

 

 

 

Av Ellen - 15 december 2010 16:19

Hejsan! Idag fick jag ett nagellack av mamma i kalendern och såhär såg det ut:

     

Iallafall så hade jag tänkt att börja läsa på so:n så jag är förberedd inför provet efter jul, men vi får se ;) Kommer nog inte bli något plugg, haha.

Klockan sju så blir det att ta sig ner till stan för att äta middag med tjejerna på charm :')

Nu ska jag sluta, hejdåå!



Presentation


hej på dig och välkommen till min lilla blogg, Jag är Ellen, vem är du? tell me! :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

följer du min blogg? :)
 jaa (Y)
 nej, första gången nu!
 ibland :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards